هزینهای برای ادمین اینستاگرام پرداخت میکنید، بستگی به موارد مختلفی از جمله وظایف او دارد. تعیین قیمت ادمین اینستاگرام با توجه به موارد زیر امکانپذیر است.
صنعت
بسیاری از مدیران اینستاگرام در صنایع خاصی تخصص دارند که میتواند بر تعیین قیمت ادمین اینستاگرام نیز تاثیر بگذارد.
شرکتهای بزرگ که بیشتر از 500 کارمند دارند به طور قطع هزینه بیشتری پرداخت میکنند.
تجربه
کارفرمایان در هر صنعتی میتوانند دستمزدهای پایینتری به مدیران اینستاگرام سطح پایه پرداخت کنند.
پس هر چه تجربه بیشتری در این زمینه داشته باشید، قیمت ادمین اینستاگرام بالا میرود.
تحصیلات
سطح تحصیلات شما میتواند تأثیر قابل توجهی بر درآمد بالقوه شما در زمینه بازاریابی داشته باشد.
با مدرک کاردانی، طبق لینکدین، میتوانید دستمزدی حدود 20 درصد کمتر از میانگین قیمت ادمین اینستاگرام داشته باشید. اگر مدرک لیسانس دارید، میتوانید انتظار دستمزد نزدیک به میانگین این نقش است.
تحصیلات و یا دانش در زمینههای بازاریابی، تبلیغات یا ارتباطات میتواند به شما کمک کند. با این حال، این زمینهها تنها رشتههایی نیستند که میتوانند به شما در افزایش پتانسیل درآمد کمک کنند.
در واقع، مدیران اینستاگرام با مدرک روزنامه نگاری و علوم سیاسی دارای بالاترین میانگین حقوق هستند.
مهارتها
به عنوان یک مدیر اینستاگرام، از شما انتظار میرود که چند مهارت نرم داشته باشید:
• سازگاری تا بتوانید آزمایش کنید، بیاموزید و تیم خود را به سمت موفقیت هدایت کنید
• تفکر تحلیلی تا بتوانید دادهها را بررسی کرده و استراتژی خود را بهینه کنید
• مهارتهای ارتباطی تا بتوانید پیامرسانی موثر را توسعه دهید
• خلاقیت تا بتوانید کمپینهای نوآورانه طراحی و اجرا کنید
• سازماندهی تا بتوانید چندین کانال رسانه اجتماعی را به طور یکپارچه اداره کنید
گزارشها حاکی از آن است که مدیران اینستاگرام با مهارتهای بازاریابی و بودجهبندی میتوانند ۴۰ درصد بیشتر از میانگین حقوق دریافت کنند. مدیریت ارتباط با مشتری و مهارتهای نوشتن خلاق میتواند پتانسیل درآمد شما را تا حدود 33 درصد افزایش دهد.
مسئولیتها
به عنوان یک مدیر اینستاگرام، میتوانید به دنبال یک شغل داخلی در یک شرکت یا نقشی در یک آژانس باشید که در آن چندین مشتری را در تعدادی از صنایع مدیریت خواهید کرد.
هر دو نقش به طور معمول شامل مسئولیتهای استاندارد مانند:
• طراحی استراتژیهای اینستاگرام که با اهداف بازاریابی و کسب و کار همسو باشد
• ایجاد راهنماهای سبک برند و خلاصه کمپین
• توسعه بودجههای پولی و ارگانیک اینستاگرام
• هماهنگی توسعه محتوا، از جمله کپی و خلاقیت
• نظارت بر کانالهای رسانههای اجتماعی، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، اسنپ چت، تیک تاک، توییتر و یوتیوب
• مدیریت تعامل اینستاگرام و شهرت برند
• نظارت بر کارکنان، از جمله برنامهریزان اینستاگرام و مدیران جامعه
• تجزیه و تحلیل رقبا، مخاطبان، و روند صنعت
• نظارت بر معیارهای اینستاگرام و نتایج کمپین
اگر به مسیر آژانس بروید، ممکن است مجبور شوید وظایفی مانند:
• تنظیم و دستیابی به شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI)
• انجام تحقیقات مشتری در طیف وسیعی از صنایع
• جلسات حضور مشتری و به روز رسانی وضعیت پیشرو
• ارائه گزارشهای معمول به مشتریان
• پشتیبانی از مشتریان در چندین منطقه زمانی
• استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه
به طور کلی، این عوامل در تعیین قیمت ادمین اینستاگرام موثر هستند.